partyqueen

Om mig

Kategori: Om mig

Jag är en glad tjej på snart 14 vintrar. Fyller år i den kalla men mysigaste månaden på året, december den 21:a. Älskar julen, men vore dum om jag inte sa att det är sommaren som är bäst! Sol, bad, varma sommarkvällar, kompisar, festivaler och annat skoj som man bara gör på sommaren slår nog det mesta, enligt mig i alla fall!
På min fritid när jag inte går i skolan försöker jag att umgås med mina fina och helt underbara vänner så mycket jag kan, brukar oxå ibland umgås med familj och släkt, tränar på friskis & svettis, och sen självklart lite spontana saker utöver det också.

I min blogg kommer ni få läsa om mitt vardagsliv, eventuella resor, shopping, vänner, minnen, mode och ännu mer. Ni kommer också få en inblick om hur ett tonårsliv är och hur just mitt liv ser ut.









Kommentarer


Kommentera inlägget här: