partyqueen

Nya tag, HERE I COME 2012 !

Kategori: Allmänt

Hey babes.
Har inte bloggat på ett tag nu, på "riktigt".. Har inte haft tid, har haft för mycket att tänka på och för mycket att göra och lagt detta åt sidan. Men nu tar vi nya tag! För imorn så jävlar är det nyårsafton! Och oj vad taggad jag är, ska fira in det nya året med några av mina fina vänner, Louise, Anna, Fanna och kanske Julia också kommer. ♥

Under dom dagar jag varit borta har jag firat julvarit i stan och shoppat, gått på bio och sovit över med Amanda. Bra vecka! Sen har jag oxå vänt på mitt dygn! Och det känns ju.... toppen? Ja faktiskt! Älskar att sitta vaken hela nätterna och att dygna är ju nästan ännu roligare! Älskar det, och sen att bara kunna sova hela dagen är underbart ! Älskar detta alltså, förutom att jag inte kan snacka i Skype hela nätterna när jag är hos mamma för det hörs så väl in till mammas rum och då vaknar hon. Men snart ska jag till pappa och då jäklar ska det dygnas i många dygn !
2012 SKA bli ett fantastiskt år, och alla år efter 2012 ska bli helt jävla underbara och bättre än så oxå.





Nu lämnar jag allt dåligt som hänt mig genom alla åren bakom mig, för gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: