partyqueen

Söndag = chill all day long .

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Eller hej till er andra som varit vakna lite löngre än vad jag har. Steg upp vid halv 2 idag, såååå trött även att jag somnade tidigt igår, tidigare än när jag ska till skolan typ haha. Nä men den va väl 3 eller nått. Tror att jag är trött för att jag har börjat ta mina tabletter mot min pollenallergi och man blir så sjukt trött av dom. Minns förra året hur jävla trött jag var hela tiden. Alltid när jag kom hem från skolan så var jag tvungen att sova i nån timma för att jag va så trött. Men måste ju ta dom om jag inte vill dö totalt.
Idag tror jag bara att jag sitter hemma hela dagen i mjukiskläder och chillar i min ensamhet, sen åker jag till papa ikväll. Kanske köra lite fyrhjuling :D.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: