partyqueen

Mm

Kategori: Allmänt

Hey där!
Sitting in má room med Sanna and chillingdilling. Ska snart dra ut i stora vida världen (Trekanten) med min bruttsi skuttsi och röja hela skiten asså! Kanske kommer 2 tillskott till oss sen och joinar oss, Jonte och Måns men får se hur det blir med det, annars röjer vi på som vanligt jaojao.
Asså btw, på typ 5 minuter så händer det två helt sjuka saker.. Börjar med att jag får typ dampet och blir asglad när en såååååå jävla snygg kille accepterar min vänförfrågan på facebook, jag typ hoppade runt och skrek och trillade runt på golvet av lycka, sinnes. Sååå snygg, riktig lycka asså! Sen efter det så när jag skrev ett blogginlägg och skrivit klart allt, typ lika långt som det här, lite längre och ska ladda upp bild så fuckar allt upp sig och bara kryssas ner och då försvinner hela fucking jävla inlägget och nu så hände samma sak igen fast halva inlägget försvann, så nu sitter jag här och skriver detta för tredje gången. Så fucking förbannad! Snacka om att humöret gick från topp till bott! Men aja, nu taggar jag röjning med Sannsi. Hare, pussssssssss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: