partyqueen

Lönnmaster!

Kategori: Allmänt

Tjosvejs!
En riktigt asnice kväll har jag haft. Nu mår jag bra! Var i kyrkan från 6 till typ kvart i 8 för vi blev färdiga mycke snabbare än vi trodde så det var ju galet nice fast det var faktiskt kul att gå igenom och öva inför söndag så det var ju kul liksom. Efter kyrkan drog Sanna och jag ut i Trekanten, köpte lönn, som vanligt! Snart behöver jag väl inte skriva att jag köper lönn, ni vet att jag gör det hela tiden endån haha! Aja, en massa lönn köpte vi och lönnade och snackade och skrattade och dampade och hittade på lite saker. Vid halv 10 cyklade hon hemmåt och jag cyklade till pappa för att hämta min nya sladd till laddaren, bästaste pappa som köpte ny laddare till mig idag! Kom hem vid typ 10 och nu har jag bara messat med goa männsikor och tittat på Bigbrother, fortsätter nog några timmar till likadant! Älskaaaaa att jag är ledig imorn!






Fyfan vad vi mådde illa efter att lönnat upp en hel sånhär var!!!!! Sinnes asså!!! VÄRT DET, hahah.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: