partyqueen

jappelijapp

Kategori: Allmänt

Hallå där!
Aawweessoommee fredag! I skolan hade vi bara 1 lektion sen vid 11 drog vi in till stan och gick där till kvart i 1, sen hade vi klassbesök på Ungdomsmottagningen och kom hem strax innan halv 4 idag. Då var det en massa fix till konfirmationsfesten jag haft ikväll här hemma med släkten. Fett nice, vädret var nice och allt var nice. Fick lite mer pengar då jaao och fina blommor och ett armband. Blev inte att färga håret idag eftersom jag kom hem senare än vad jag trodde så det blir kanske imorn istället. Jag funderar på att redan gå och lägga mig, typ bara sminka av mig sen ligga med mobil i nån timma i sängen innan jag somnar. Inte taggad på att va vaken så länge, börjar undra om jag blivit från vettet eller!? Vill ju alltid(!!) vara vaken länge! Aja, fett nice dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: