partyqueen

Blondes have more fun

Kategori: Allmänt

Tjeeena! Det var inte igår!
Var faktiskt ett jäkla tag sen jag bloggade.. Har börjat plugga lite mer vilket är asbra och jag ska verkligen försöka fortsätta med det, fast bloggen får lida. Men bloggar när jag har tid.
Denna veckan har alltså bestått av plugg, firande av "halv-bröderna" i onsdags med käk på Thai silk och sen bio En gång i Phuket, sjukt bra!, och i torsdags var jag med Louise. Och inatt har Louise slaggat hos mig, färgade håret på mig igårkväll också, käkade våfflor, snackade och sånt och ja... vad ska man säga om mitt hår? HAHA
Ser ut som någon orange levande varelse typ haha! Niiiice asså haha. Nä men är ornage i håret just nu, fast så visste jag ju att det skulle bli så det är ingenting liksom. Får se om jag färgar det en gång till eller vad jag gör...

Ikväll ska jag, Sanna, Louise och kanske Fanny in till stan! Pusss♥ Bjuder på några bilder från veckan också..























Kommentarer


Kommentera inlägget här: