partyqueen

Barnvakt<3

Kategori: Allmänt

Tjenare. Då var jag tillbaka på banan igen, lite stabilare denna gång! Haha, är jag inte klyftig med alla dessa ord? Haha, näe men.. Back to the vad jag ska berätta om.
Idag är jag F.R.I.S.K! Och det känns såå jävla bäst! Underbart är det i alla fall och dagen började med att Elisia kom hem till mamma ooch mig redan vid 7 imorse så hon kom in till mitt rum och väckte mig runt halv åtta tiden typ, Studiedags-special så det ryker om att! Haha, det där var oxå en sån där klyftig sak. Jaja, nog om klyftiga ord och fraser. HAHA, måste skratta ut och det var lättare skrivet än gjort må jag säga.
Var i alla fall skojj att ha Elisia här hela dagen fram till 4 typ. Röjde lekplatsen typ 3 gånger, köpte glass på Ica, satt på balkongen och chillade och sen var det ju en massa bus hemma också. 

 




Sötis♥

Nu är det skola imorn. Bara jag som inte hajjar hur skolan kan vara NU samtidigt som den var imorn? hmm.......... KLYFTIGT! haha, förlåt men jag går just nu igenom en mycket hispig period i mitt liv, eller där jag är hispig i alla fall.. Shit the same! DET GÅR BRA NU.

PUsssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: