partyqueen

Slapp

Kategori: Allmänt

HEEJ
Jag suger på att blogga, eller hur? Men asså skitsamma, tråkigt att nån aldrig kommenterar :( haha........... inte alls kul men vafan. Har så jävla ont i min tunga, sitte alltid och biter på den och sånt så har alltid typ som små blåsor och sen as ont i tungan, lite förtest på piercing i tungan kanske? Det är typ så jag tänker hehe..

Haft en ganska tråkig helg, ingen superbra vecka heller. Bara varit sjuk och i helgen har det varit konfa oh sånt. Nä usch. Men har i alla fall tillbringat lite tid med kompisar under veckan också, tur det!

Bilder från igår:










Och denna söndag har mest bara bestått av slapp och mat haha:



Fan vad jag älskar´t!




Nu har jag inget att göra...skitsamma klockan tickar ju på endån.. Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: