partyqueen

Sjuk

Kategori: Allmänt

Heeej..
Undrar ni var jag varit kanske?.. Har varit sjuk och är fortfarande lite sjuk men mycket bättre idag om man jämför. Orkar knappt sitta och skriva nu liksom och jag är bara liite sjuk fortfarande.
Vaknade i söndags och var sjuk och sen dess har jag bara legat i sängen och sovit med huvudvärk, ont i nacken och ryggen, ont i kroppen, yr och feber. Inte så jättehög feber men det är inte en chans att en människa med feber pallar sitta vid datorn, så det förstår ni nog.. Btw, idag är det fem dagar sen jag satt vid datorn så det är ju härligt att sitta här igen men orkar inte skriva mer just nu iaf.



Nu ska jag vila lite ett tag, sen får jag se om jag orkar sätta mig vid datorn igen... ♥

ska berätta sen om vad jag gjorde i fredags med bilder och sen berätta vad jag gjorde i lördags. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: