partyqueen

Lördagen

Kategori: Allmänt

Igår var jag typ upptagen hela dagen. Vaknade upp hemma hos Louise, var där till typ halv elva sen cyklade jag hem, fixade mig och lite sånt och sen direkt in till stan hem till Nathalie och Robins nya lägenhet (min "låtsas syster" och hennes kille) där pappa och Anette hjälpte dom med att taptsera en fondvägg och fixa nån lampa. Sen åt vi på Thai silk, åkte vidare till byggmax, sen tillbaka till deras lägenhet för att bära ut lite saker och sen till Ikea för att köpa lite nya möbler till Rasmus (min "låtsas bor") och fikade där oxå.
Sen åkte vi hem och när jag kom hem så kom Agnes efter bara typ 10 minuter och sen har hon slaggat här! Hade inte tänkt att sova tidigt men Agnes la sig ner och somnade assnabbt haha, så då kände jag att jag likaväl kunde lägga mig jag oxå.. Gjorde inte så mycket, tittade på några avsnitt av en del bra program, spelade kort och snackade.




Nathalies söta kisse.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: