partyqueen

It´s friday, friday!

Kategori: Allmänt

Heeeeej!
Fredagen här, haft en as bra vecka! Skolan idag var chill och as bra! Har så himla fina vänner asså!..
Men i alla fall, mamma hämtade mig vid skolan idag så vi åkte direkt in till stan. Där shoppade vi lite, älskar alla sommarkläder som är så jävla fina!! Hittar hur mycket som helst!! Typ döör för alla plagg jag ser haha.
Nu ska jag äta sen kommer Sanna till mig vid halv 6 och då tar vi bussen in till Kalmar halv 7 sen vid halv 8 ska vi se på "Pang på pensionatet" som är i Kalmarsalen med bl.a Dag-otto och alla dom. Ska bli så jävla kul!


Fika på Kullzenska med mamma i stan.




Hade en lång rast på 1,5 timma idag så då stack Sanna, Fanny, Louise
och jag iväg till Ica och köpte en kladdkaka och 2 energidrycker som Lollo
och jag delade på istället för lunch haha! Lyxxx.

Bilderna på det jag köpt kommer när jag kommit hem från teatern skulle jag tro, om jag inte hinner innan men det är tvek på den asså. Pussss ! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: