partyqueen

Bra rubrik, eller hur?

Kategori: Allmänt

Heej! :D
Hann inte blogga något igår men efter skolan så åkte jag till stan med Louise och Anna. Skitkul, sen när Anna åkte hem så satt jag på McDonald´s ett tag medans Louise var på sin moppekurs men sen gick jag och mötte henne och sen tog vi bussen hem vid halv 9.
Idag åkte jag in till stan coh tränade direkt efter skolan sen gick jag in till stan och mötte Lollo där och så gick vi runt lite oså.. sen tog vi bussen hem halv 9. Kuuuuul!
Känner att detta varit en otrolig vecka!


Mysigt när man hittar hela denna bananen ligga mosad i sin väska.



Btw, köpte ett par nya jeansshorts igår och en sak till. Kan visa det imorgon! Ska till stan imorn igen med mamma så då kan jag visa det samtidigt som det jag ska köpa imorn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: