partyqueen

Underbart.

Kategori: Allmänt

Hey där!
Varit lite smått upptagen dom 2 dagarna nu när jag inte bloggat.. Igår va det skola. Sjukt irriterad på i stort sett allt och alla på morgonen men det vände sen och jag blev glaaad som vanligt! Hade massa turneringar i brännboll, fotboll och frisbee i skolan, gick skit för vår klass haha. Efter skolan drog jag, Sanna och Lousie in till stan och träffade Josse sen hängde vi lite i stan.. Louise och Sanna drog typ 2 timmar innan mig men jag stannade kvar i stan med Josse till halv 5... Sen kom jag hem och var hemma i typ 54 sekunder innan jag åkte igen! Var nämligen på Guldfågeln Arena igår med skolan och tittade på Sverige - Finland. Och Sverige vann, såklart. 3-0. Var ganska tråkigt, är ju inte precis en fotbollstjej. Men kul blev det efter fotbollen för då hängde Louise med mig hem och sovit här inatt! Steg upp ganska tidigt imorse, käkade och sen stack vi hem till Louise, färgade mitt hår idag!!! FYFAN SÅ SNYGGT, SJUKT NÖJD. Har även cyklat (!) till Smedby vårdcentral idag med mamma, varit där och tagit min andra vaccinationsspruta.. Höll ärligt talat på att dö, fett ont.
Ikväll har jag bara fixat lite grejer till imorn och duschat oså.. Mysig dag!









Kommentarer


Kommentera inlägget här: