partyqueen

Go måndag!

Kategori: Allmänt

HALLÅÅÅÅ!!!!
WIHOOO, känner ni min energi hela tiden eller!? alltid så sten taggad när jag sitter här och skriver. Taggad som fan på fredag asså! S.I.N.N.E.S!
Idag var det den sista vanliga skoladagen, yeah. Äntligen är allt cp plugg över, förjävla gutt hörrni! Stack lite tidigare från skolan idag oxå, drog vid 3 för då kom mamma och sen åkte vi till tandläkaren. Fyyy, men överldevde utan allvarligare skador. Lite tandsten oså som vanligt, men inga hål! När jag kom hem drog jag till Louise och efter nån timma kom även Sanna dit, fett kul jao! Kom hem typ halv 10 och nu sitter jag här.. Har sovmorgon imorn! Gutt som fan, sovasovasova! Ska dock dra upp vid halv 8 för att dra till min fru Louise, de e gött mos kan jag lova!!!








Hahaha, dedär kallar jag fina bilder asså!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: