partyqueen

För jag har bomull.

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Måndag och bara 11 dagar kvar till sommarlov. Skolan va väl helt ok idag tror jag, ingen tyska i alla fall så då e det ju alltid nice. Efter skolan drog jag hem, tittade på Bigborther och chillade lite sen vid 7 drog jag till Sanna och va med henne till halv 10. Snackat massa med Måns ikväll oxå.. yeye.. Och sen har jag suttit med matteboken och pluggat lite med pappas hjälp. Sjukt ovanligt mig!!!!!! Hahaha fysatan.. men aa, måste se till att få E i matten nu tycker jag för jag vet att jag kan, bara jag vill och kanske lägger lite tid på skiten. Fock nån jävla katalog om olika utbilningar å sån shit idag, vafan jag har ingen aning om vad jag kan bli eller vill bli. AAAAHHH!!??? Får läsa den nån dag antar jag.. Har SO till imorn men de böckerna låg i klassrummet så kunde inte ta med den skiten hem, men det var tur det haha. AJJA , palla att detta inlägget blev cp bara för att jag är såååååå trött! Äh skitsamma, lev livet broes !

Hahah lite kul på elevens val^^.. Lite bomull i tröjan är nice!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: