partyqueen

Nolifer varning !

Kategori: Om mig

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Ne.
Har du bra betyg? - Haha ne inte så.
Har du fått göra om ett prov någongång? - Ja. 
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Högsta jag fått är C.
Sköter du dej i skolan? - Jarå
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - haha ja! ??
Har du m
obilen på lektionstid? - Självklart! Min andra halva!
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon?- för att typ hålt på med mobilen men inte för att snackat med någon i den..

FAMILJ:
Hur många är ni i er familj? - Hos pappa 5, hos mamma 3, som bor hemma alltså. Men i min riktiga familj är vi 5st♥
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Ja fast varannan vecka var. :)
Trivs hemma? - Hade hellre bott själv men chill hemma ibland oxå.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - nope.
Har skrikit och slagit din mamma? - Inte slagit., men varit arg på henne ?
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Näe, inte vad jag minns.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Ja! När jag är arg så gör jag typ alltid det..
Vem betyder mest för dej i din familj?- Alla...
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Ja.

VÄNNER:

Du har vänner? - ja, klart!
Du brukar vara med? - Många..
Vem/vilka var du med sist? - Fanny, Louise och Anna ! ♥
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - jaaaaaaaa
Är det okej att ha kill-kompisar? - Självklart !
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej!? wtf liksom?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nope

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Japp!
Putar med läpparna på kort? - Ja, Emma-style ! :D
Tar kort på dina bröst? - eyyy, say what ?
Använder foundation på läpparna? - Nej, och aldrig gjort heller.
Super dej packad varje helg? - tyvärr inte, nej.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - nej
Ditt hår e knallblont? - neej

KRIMINELLT:
Vill du bli kriminell? - Nej det är väl inte riktigt något jag drömmer om. 
Varför gör du sånt här? - För jag har ganska tråkigt och aah typ så. 
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Vet inte, pallar inte tänka. I´m a lazy bitch.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Haha näe
Har du suttit i fängelset? - Nepp, ingen tanke på¨det heller.
Vill du hamna i fängelset? - Nej!!

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Ja..
När drack/smakade du senast alkohol? - Inte så jätte länge sen .
När grät du senast? - nån kväll och natt!
Du har gråtit över en kille? - många gånger!
Vem bråkade du senast med? - Mamma skulle jag tro.

Kommentarer

  • Agnes Eriksson säger:

    wiho, världens bääästaste frågooor!!!!!! :) <3 haha, nejmen puss på dej

    2012-01-21 | 16:56:17
    Bloggadress: http://lillajagange.blogg.se/
  • Agnes Eriksson säger:

    HAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sorry för party rockin'... <3

    2012-01-21 | 18:42:06
    Bloggadress: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här: