partyqueen

Tell me that you love me babe, that wour love won´t change. ♥

Kategori: Allmänt

Heyyy babes.
Trött som ett rövas är jag men det är ju inget ovanligt! Har i alla fall varit sjukt duktig det senaste dygnet haha.. Gick och la mig vid typ tio i nio igår och läste till tio över och sen somnade jag direkt! Och idag har jag tränat oxå, äntligen så använder jag mitt friskis kort, gjorde inte det förra terminen så mycket för då hade vi alldeles för mycket läxor men nu ska jag passa på när vi inte riktigt kommit igång med några läxor än.. :)
Hade inte tackat nej till att gå och lägga mig nu asså, SÅ sjukt trött är jag! Asså som sagt, ngt allvarligt fel på mig MÅSTE det ju fan va!
Just det.. var hos doktorn idag för er som undrar.. Gjorde typ ett pricktest mot min nötallergi och sen typ en vanlig "hälsokontroll" eller något sånt. Jaop, det var väl min dag typ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: