partyqueen

HATA , HATA , HATA , HATA !

Kategori: Allmänt

Heyy..
Usch fyfan vilken dryg dag! Har typ cp-damp på min tyska lärare. HATAR (!) henne verkligen! För det första så kan hon ju inte ens tyska, pratar ju som jag vet inte vad, kan fan inte uttala något ord rätt och sen får hon hela tiden ryck på alla vad man än säger! Åhhhh, klarar det verkligen inte längre !!!!! Sämstaste läraren någonsin, mycket värre än vad man kan tro, hade haft vem som helst, bara jag slipper henne! Sen har jag blivit mycket sämre på tyskan också för att på lektionerna så orkar man till slut inte lyssna på henne för at hon är så jävla irriterad och om någon frågar något så vet hon inte vad hon ska svara, asså jag menar hon borde fan inte få vara tyska lärare om hon inte kan tyska!? Fått IG (icke godkänt) eller F som det nu heter, på två eller tre jävla läxförhör! Man känner verkligen inte för att plugga när man liksom vet att det spelar ingen roll, har fortfarande henne och eftersom jag redan fått så dåligt resultat innan på läxförhör kan jag fan fortsätta med det då.
Så ska snacka med mamma och pappa sen och säga att jag vill byta till Engelska förtärkning istället! Tänker fan inte vara kvar på tyskan så länge vi har henne! Men har hört rykten om att hon ska sluta efter sportlovet men jag är inte helt säker, fast jag tror det. Och om det är så, då får jag ju helt enkelt stå ut med att vara kvar i tyskan några veckor till med den skitläraren !!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: