partyqueen

For youu biaaatch♥

Kategori: Om mig

OM MIG

 

Namn: Emma Lena Victoria Olsson

Född: 21 december 1997

Familj: "riktiga familj".. Mamma, Pappa, 2 systrar (Anna & Linda)

Bor: i världen, i europa, i sverige, i småland, i kalmar, i trekanten, hemma.

Hus/Lägenhet: hus

Är du en riktig "svensson": naaa.. hur är man då? haha



JA/NEJ

 

Hatar du någon: njaa tvek på den, men gillar inte alla lika mke.

Älskar du någon: ja!

Dricker du: dricka bör man annars dör man

Röker du: nope

Snusar du: nej

Knarkar du: nej

Litar du på någon: ja

Tycker du om någon: ja..

Är du kär: ja

Brukar du dagdrömma: hela tiden

Skriver du dagbok: nej

Har du/vill du ha barn: ja! men absolut inte än.

Har du svikit någon du älskar: ja tyvärr, men inget medvetet

Har någon du älskat svikit dig: jao

Har du gjort saker du ångrar: ja mycket.

Tror du på ett liv efter döden: Ingen aning.

Tror du på spöken: jaaa

Saknar du någon: japp de gör jag

Har du blivit besviken av dig själv: ja, de har jag väl

Älskar du sig själv: Jag är den jag är, så äre

Tycker du att du är snygg: nej..

Skulle du kunna skönhetsoperera dig: jarå

Har du tungpiercing: vill ha så jävla hårt, och ska skaffa efter i sommar! :D

Har du piercing i bröstvårtan: nej och vill inte ha.

Har du piercing i navlen: JA

Har du tatuering: de kommer, efter 18 då jävlar.

Är du nöjd med dig själv: de är jag väl
Tror du att under kan ske: vad är ett under då? Jag vet inte, men det kan det säkert ?

Har du mått så dåligt så att du bara vill dö: nej.

Är du feg: haha, beror nog på vad det gäller

Är du lat: aah haha

Är du blyg: Ibland 

Går du i skolan: tyvärr.

Jobbar du: nej, eller i skolan förstås.

Är du ibland rädd för din framtid: Ja, för att den inte ska bli som jag vill och för att den kommer bli helt failad och inte alls så bra.

Drömmer du om en perfekt framtid med, barn, man/fru, stort hus: ja klart man drömmer om det, och ngn gång ska det väl uppfyllas hoppas jag

Brukar du slösa bort pengar så fort du fått dom: HEHEH ja

Är du givmild: ibland haha

Tycker du mer om att ge än att få: heheh, är jag självisk om jag säger att få? isf glöm att jag sa det, fast kul att ge oxå så jag vet inte ;)

Sover du med mer än 3 kuddar: nej två eller en

Kommer du ihåg dina drömmar: nej inte så ofta men ibland så

Kan du tyda dom: nope, men vore kul att kunna 

Brukar du spå dig själv: önsketankar ja, men annars nej. 
Läser du horoskop: japp, brukar oftast stämma på mig. (är skytt)

Har du förlorat personer du älskar: nae  
Har någon nära dig dött: inte jätte nära men 2 jag kände dog förra året.

Vad är din högsta önskan: att man kunde spola fram och tillbaka tiden, haft galet mycket pengar och levt ett drömliv!

Vad är de värsta som kan hända: att min familj eller mina närmsta vänner dör.

Vad är dina rädslor: äckliga småkryp och hmm, redovisa inför hela klassen med bara massa stödord så man glömmer hela skiiiiten.

Vad är de bästa som finns: ja.. dom närmaste och att åka karuseller! :D

Vad blir du ledsen av: hemska människor, när mina kompisar inte mår bra.. Mycket jag kan bli ledsen av.. filmer oxå och en massa mer säkert. 

Vad blir du glad av: att vara med mina vänner, de närmaste, åka karuseller, sommar, sol, bada, leva livet, ha kul! allt bra typ!

Du får ta med dig 1 sak till en öde ö, vad blir de: en båt så man kan åka tillbaka såklart.

Har du kvar gossedjur: ´nej, hade knappt några när jag var liten, bara min röda söta lilla Teletabbis:*

Leker du fortfarande med dockor/bilar m.m: nej, det var ett tag sen haha




ANTINGEN ELLER

 

Cola/Fanta: cola

Kille/Tjej: killaaaar

Fotboll/Ballet: jadu.. inget ?

Facebook/Twitter: facebook

Twillight/True Blood: ingen av dem

Hungrig/Törstig: hungrig

Duscha/Bada: duscha och bada för det är så jävla skönt att bada.

Klänning/Jeans: jeans på vinter, klänning på sommar kanske ? :)

Film/Bok: film

Samsung/Apple: apple

H&M/Kappahl: H&M!

Varm/Kall: varm

Vampyr/Varulv: vampyr

Glass/Tårta: shit, glass&tårta?

Julen/Påsken: julen

Sommar/Vinter: sommar vafan

Solsemester/Skidsemester: solsemester

Öland/Gotland: Beror ju på lite.. båda?

Sverige/USA: SVÅRT. usa. fast har inte vart där, meen båda där med kanske

MSN/Skype: Skype i mitt ♥ 

Ensam/Upptagen: jadu, upptagen? fast kan va rätt chill annars oxå men aah upptagen!

Äkta kärlek/KK: äkta kärlek

Älska/Hata: de är lättare att älska än att hata, så älska



Kommentarer


Kommentera inlägget här: