partyqueen

LOOOOOOOV !

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Steg upp vid halv tolv idag och gjorde lite god frukost och satte igång en gammal film (Karlsson på taket haha). Sen ringde jag några kompisar och undrade hur dom skulle ta sig till och från Nybro ikväll.. Vi ska in och titta på Madesjögnistan (fotbollscup. fotbollscup=snygga killar ;)). Bestämmde med Anna att vi skulle ta bussen in 18.05 och sen bussen hem 22.42 eller när det nu va. Gillar ju inte fotboll men hoppas att det blir kuul! :D
Ska snart hoppa in i duschen och sen fixa mig men just nu sitter jag vid datorn samtidigt som jag precis snackade med min syster som är sjuk i telefonen, krya på dej! ♥ Sitter och tittar på Barnen i Bullerbyn oxå, haha! Gutt med lov säger jag bara!





Där bjussade jag på två bilder från igår när jag var lite halvsjuk..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: