partyqueen

Sjuk ?

Kategori: Allmänt

Hey babes.
Känner att mitt liv är väldigt tråkigt just nu och att jag inte bloggar lika mycket längre, hinner ju aldrig. Igår och idag har vi städat vårt gamla hus och idag har dom som ska hyra huset flyttat in. Sköönt för nu slipper man tänka mer på det.
Och lite övrig imformation om idag är att jag är jävligt förkyld! Var inte så sjuk i början på dagen men nu känner jag mig värre. Om jag orkar och blir bättre så hade jag tänkt träffa Agnes en stund idag också. Annars ska jag bara vara hemma, bädda ner mig i sängen, titta på film och mysa!
Usch känner verkligen att jag kommer blir sjuk, tur i oturen att det är lov nu också men det är jäkligt jobbigt att missa en massa i skolan..







Nu ska jag packa sen åka till mamma vid sju.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: