partyqueen

FÄRGA HÅRET!!!

Kategori: Allmänt

Tjenixen!
Sorry att jag bara mobilbloggat de senaste dagarna och lite sämre med bilder och sånt men aja.. Idag är det första dan på PÅSKLOVET!!! yeey! Typ 10 dagars ledighet eller nått, hur skönt som helst!
Snart kommer Agnes till mig, vi ska blandannat färga mitt hår brunt igen! Jaop.... jag är fortfarande inte helt 100% på att bli brunett igen, jag som tänkte vara blond i sommar. Men det känns inte riktigt som att jag trivts i blont nu igen, minns inte hur jag såg ut i min naturliga hårfärg men den blev i alla fall väldigt ljus på sommaren. Men tror jag kör på brunt hela sommaren, det blir ju solblekt och då blir det lite ljusare brunt och om jag skulle vilja ännu ljusare sen kan jag bara färga eller slinga det.. Hade så jävla kul under den tiden då jag var brunett, kanske därför jag vill vara brunett. för att tiden ska fortsätta vara grym? ;)

Min naturliga hårfärg förra sommarn:







Haha.. så jävla fula båda dehär ↑↓


BRUNETT:














Jaooo... får väl se om jag ångrar mig, as nervös för det just nu men det är ju sånt man märker! :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: