partyqueen

Cp-väder

Kategori: Allmänt

Heej!
Hemma från skolan nu, sitter här i sängen med Sanna och vi ska snart iväg på Konfalektion, åååå, hata. Har varit en sjukt hemsk dag idag också, trots att det är onsdag. Trodde inte att jag skulle orka med hela dagen, var så sjukt nära att jag stack hem vid 11 tiden.. Dom som hade "glömt" gympakläder till idrotten var tvunga att gå ut och vafan, REGNET ÖSTE NER så jag var så sjuuuuukt jävla äckligt sur, arg och jävligt lack. Riktigt jävla arg var jag på riktigt, ville bara slå ner vår gympalärare, spy på vädret, raka av mitt fula lockiga hår, slita sönder mina dyngsura kalla kläder, ta av mig skorna och sluta frysa. Asså fyfan, sen engalska prov direkt efter den lektionen och eftersom att jag var så jävla sur å allt sånt så borde jag kanske förbereda mig för ett omprov. Var färdig på 10 minuter och gjorde verkligen inte noga, tänkte inte ens, bara skrev.




Under ett vindskydd vi hittade i skogen, riktigt härligt att sitta där och se regnet ösa ner... eller ?? FYFAN.

Min dag blev i alla fall räddad efter skolan, träffade Daniel en pyttestund i Smedby, så himla värt. Nu e jag happy girl igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: